onsdag 11. september 2013

Akkurat nå prøver jeg å sette meg inn i alle de ulike programmene som hører til dette faget. Siden jeg ikke tok faget helt fra starten av, betyr det at jeg må bruke mer tid hjemme på å forstå de ulike programmene. Til nå har det gått ganske greit, da jeg og en annen medstudent har fått laget en veggavis, samt at jeg har brukt xMind for å lage et tankekart. Neste på lista er å få laget en plakat. Hittil syns jeg det har vært spennende, men samtidig utfordrende med nye programmer da jeg ikke er er den beste på data. Men jeg gleder meg til å ta dette faget, da det er veldig aktuelt i skolen idag og en annen måte å lære på enn å bare sitte med nesa nedi ei bok :)

1 kommentar:

  1. Fin blogg.

    Vi skal jobbe med/bruke de viktigste programmene gjennom hele studieåret. De to onsdagene på samlingene før jul kan vi bruke til å lære hverandre.

    SvarSlett